(Keski-ikäisen naisen mahdollisimman-epäitsekästä-elämää siinä vaiheessa, kun on aikaa omille ajatuksille ja asioille.)

perjantai 15. tammikuuta 2010

Aktuellia


Eilen olin tietämättäni ajan hermolla tai ainakin satuin tässä blogissa sohaisemaan samaa asiaa kuin Yle Ykkösen Eve Mantu sitten paria tuntia myöhemmin. Beige oli kummankin päivän väri... Tiedoksi siis, että minä olin meistä kahdesta ensin asialla!

Sukka kakkonen pääsi eilen illalla kiilakavennuksista eroon ja nyt on vuorossa taas ihania kerroksia, jolloin ei tarvitse laskea koko ajan. Harmi vaan, että lanka ei riitä sukka kakkosen loppuun asti ja luulen, että minun on tänään lähdettävä ostamaan lisää lankaa... Kuulemma siinä voi käydä niin, että ostan kuitenkin useammankin kerän - tämän otaksuman heitti eilen aviopuoliso ilkikurillaan puolileikilliseen tapaansa. (Luultavasti käyn Poppelissa hypistelemässä lankoja ja itse asiassa puikkojakin pitäisi ostaa lisää ja ehkäpä bambuinen virkkuukoukku jne.)

Lehdestä saksittua: Jeesuksen kainalossa -kerho on tauolla remontin vuoksi. (KSML 9.1.)

2 kommenttia:

  1. Kokeilepa sellaista kärkikavennusta, jossa kudotaan kaksi yhteen joka kerroksella, niin ei tarvitse laskea! Tällöin suora osa tehdään vähän pitemmäksi kuin sädekavennusta käytettäessä.

    VastaaPoista
  2. Nauhakavennusta olen käyttänyt tähän asti kaikissa sukissa.

    VastaaPoista