(Keski-ikäisen naisen mahdollisimman-epäitsekästä-elämää siinä vaiheessa, kun on aikaa omille ajatuksille ja asioille.)

sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Tunnustus


Sain kauniin tunnustuksen Maijulta.
Kiitän ja niiaan!


Tunnustuksen saajan pitää kiittää
tunnustuksen antajaa,
antaa tunnustus 8 bloggaajalle ja kertoa 8 asiaa itsestään, joita ei ole
aiemmin kertonut.

Siispä:
1. Minulla on kaksi veljeä, jotka molemmat ovat luokanopettajia.
2. Rakastan kirjepapereita, postikortteja, postimerkkejä ja tarroja.
3. Olen kutonut/lähettänyt sivareille sukkia ja lähettänyt oraville pipoja.
4. Olen kiinnostunut kaikesta (tieto)tekniikasta.
5. Minulta on julkaistu kaksi runokirjaa.
6. Leivoin ensimmäisen kerran pullaa, kun olin 12-vuotias.
7. Haluaisin asua Helsingin keskustassa.
8. Olen ollut jo kohta 29 vuotta rakastunut.
........
Minä olen nyt hyvin tylsä, kun en jaa tätä eteenpäin. Kiertokirjeitä olen saanut vuosikymmenien mittaan useita ja niitäkään en ole jatkanut. Sovitaanko niin, että se, joka haluaa, voi napata tästä itselleen tunnustuksen, jotta tunnustaisi jotakin uutta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti