(Keski-ikäisen naisen mahdollisimman-epäitsekästä-elämää siinä vaiheessa, kun on aikaa omille ajatuksille ja asioille.)

tiistai 10. marraskuuta 2009

Minullekaikkiheti




Jumituin telkkarin ääreen tänään vauvaohjelman jälkeen ja seurasin itsetietoisten, vaativien ja pomottavien morsiamien valmistautumista Suureen Päivään. (Häähullut, Nelonen) Huvittavaa, hullua, hirvittävää samassa paketissa. Itse olen työn puolesta tavannut satoja morsiamia, mutta noin pahoja tapauksia ei ole vastaani onneksi tullut... "Minä haluan, minä vaadin, minulle pitää, en suostu, minä määrään nyt jne." Sääliksi kävi sulhasia! Toinen ei saanut pitää lippistä vapaa-aikana ja toinen joutui pitämään häissä kruunua...

Ehkä tuo ohjelma kuvastaa muutenkin tätä minullekaikkiheti -asennetta. Ei olla valmiita odottamaan, kieltäytymään, ponnistelemaan minkään asian takia. En osoita sormella toisia, kun itsekin syyllistyn tuohon, mutta yritän kuitenkin kilvoitella ja malttaa edes hetkisen odottaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti