(Keski-ikäisen naisen mahdollisimman-epäitsekästä-elämää siinä vaiheessa, kun on aikaa omille ajatuksille ja asioille.)

maanantai 24. tammikuuta 2011

Tunnustuksia

http://2.bp.blogspot.com/_g1lJrRiSTPI/TTxdxLkzDyI/AAAAAAAACis/nC-yhxy1uZM/s1600/tunnustus2_thumb2.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_g1lJrRiSTPI/TTxd8JOw-MI/AAAAAAAACi0/WXAgNCcF3oo/s1600/tunnustus_thumb1.jpg

Sain nämä tunnustukset Männiköllä -blogin Maijulta. Kiitän ja niiaan...
Tunnustus velvoittaa kertomaan seitsemän asiaa ihkuitsestäni, no tässäpä näitä:

1. Opin lukemaan nelivuotiaana. Sen jälkeen olen ollutkin kirjastolaitoksen suurkuluttaja aina siellä, missä ollaan asuttu.
2. Ensimmäisen pullataikinan tein kaksitoistavuotiaana ja leipominen on tosi kivaa puuhaa edelleenkin.
3. Lihaa ei meidän huushollissa ole näkynyt kahteen ja puoleen vuoteen. Kasvisruokakokkailu on molempien mieleen ja keittotaito onkin kehittynyt huimasti...
4. Rakastan numeroita, lukuja, mittareita. Olen ristiriitaisesti tekniikasta kiinnostunut.
5. Kirjoitan mielelläni kirjeitä, vaikka viime vuosina vähän harvakseltaan olen postilaitosta työllistänyt.
6. Aloitin pianotunnit kymmenvuotiaana. Pianoa soitan vähemmän työn puolesta, mutta enemmän ihan vaan huvikseni.
7. Mieheni isä, jota en ehtinyt koskaan tavata, oli säveltäjä Toivo Kuulan pikkuserkku.

...
Minä olen sen verran ikävä ihminen, etten pidä ketjukirjeistä enkä muistakaan jatkojutuista. En siis laita tätä eteenpäin - tunnustuksen arvoisia blogeja tosin on vaikka millä mitalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti